Ogólne warunki współpracy
Zamówienia
- Zamówienia przyjmowane są tylko w formie elektronicznej poprzez kontakt mailowy, nie przyjmujemy zamówień telefonicznie wszelkie ustalenia poza drogą mailową nie stanowią podstawy do ewentualnych reklamacji.
Realizacja zamówień
- Termin realizacji zamówień zależy od terminu dokonania wpłaty standardowo 7-14 dni roboczych. W szczególnych przypadkach termin może ulec wydłużeniu.
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się do momentu zaksięgowaniu wpłaty, proces znakowania od zatwierdzenia szczegółów zamówienia.
- Zmiany w zamówieniu (rodzaj,rozmiary, kolory) po rozpoczęciu realizacji może wiązać się z dodatkowym kosztem logistycznym 100zł netto.
- Zmiany w zamówieniu w trakcie znakowania, nie są możliwe.
- Nie wystawiamy FV z terminem kupieckim. Wszystkie zamówienia realizowane są z przedpłatą.
Płatności
- Sposoby płatności:
• Przedpłata na podstawie proformy
Bank: ING Bank Śląski S.A.
Nr rachunku: 19 1050 1070 1000 0090 8037 2403
Znakowanie,pakowanie, dostawa
- Grubość elementów drukowanych nie powinna być mniejsza niż 0,5mm, przerwy między elementami drukowanymi nie powinny być mniejsza niż 0,8mm, elementy poniżej tych wartości mogę być niedodrukowane lub niewyraźne i nie mogą stanowić podstawy do ewentualnych reklamacji.
- Grubość elementów haftowanych nie powinna być mniejsza niż 2mm, przerwy między elementami haftowanymi nie powinny być mniejsza niż 2mm, elementy poniżej tych wartości mogę być nierówne lub niewyraźne i nie mogą stanowić podstawy do ewentualnych reklamacji.
- Kolory nadruków i haftów i haftów powinny być dostarczone w systemie Panton C oraz ustalone między stronami zamówienia, przeciwnym razie wszelkie różnice odcieni między przesłanym plikiem a znakowanie nie mogą stanowić podstawy do ewentualnych reklamacji.
- Wykonanie próby do zamówienia jest odpłatne zgodnie z przesłaną wyceną.
- Odzież z nadrukiem i haftem nie jest pakowana jednostkowo w woreczki foliowe. Pakowanie jednostkowe wiąże się z dodatkowymi opłatami wg przesłanej oferty.
- Rozpakowanie jednostkowe wiąże się z dodatkowymi opłatami.
- Znakowany asortyment przed pierwszym użyciem należy przeprać w celu utrzymaniu higieny oraz pozbycia się ewentualnych oznak produkcyjnych. Oznaki te nie są powodem do reklamacji i nie podlegają reklamacji. Do takich oznak należą miedzy innymi, pozostałości po znacznikach hafciarskich, odbicia w materiałach zamków, guzików, plamki szwalnicze, dobicia po termprasach, uchwytach hafciarskich, ślady po przeprasowaniach.
Warunki dostawy
- Dostawy są realizowane przez firmę kurierską DHL
- Koszty wysyłki ponosi Zamawiający:
• Przesyłka kurierska (DHL) – 29,99zł netto/karton
Reklamacje
- Zamawiający jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia całości towaru bezzwłocznie po odbiorze. Informacje o jakichkolwiek brakach ilościowych lub jakościowych w dostawach muszą dotrzeć do Sprzedającego w formie pisemnej w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru przez Zamawiającego. Do reklamowanego towaru Zamawiający powinien dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji. Zamawiający ponosi wszelkie koszty transportu związane ze zwrotem reklamowanego towaru.
- Reklamacji podlega wyłącznie towar uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem zaakceptowanym przez Zamawiającego. Towar noszący ślady użytkowania nie podlega reklamacji ani zwrotowi!
- Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia.
Zwroty
- Zwrotowi nie podlega towar oznakowany
- Zwrotowi nie podlega towar szyty na zamówienie ( w tym maseczki)
- Towar nie oznakowany można zwrócić w ciągu 14dni roboczych
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać oryginalne nieuszkodzone folie pakowe.
Towar należy odesłać na magazyn, adres:
J&K NADRUKI Sp.z o.o
UL. Cieszyńska 185 A
43-418 Pogwizdów (Cieszyn)
tel. 532604515
Pozostałe warunki
- Koszty zakupu i transportu wzorów ponosi Zamawiający.
- Odcienie kolorów w katalogu , mogą różnić się od kolorów rzeczywistych produktów. Reklamacje wynikłe z tych różnic nie będą uwzględniane.
- Ceny produktów Dostawcy podane są w złotych polskich, bez podatku VAT.
- Wyceny mogą ulegać zmianie.
- Podany koszt transportu jest orientacyjny i może się zmienić.
- Wszelkie spory będą rozstrzygane we właściwym sądzie w Cieszynie.
- W sprawach nieuregulowanych powyższymi ustaleniami mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Przygotowanie plików:
Wysyłając projekt logo swojej firmy należy mieć na względzie jej jakość – jest to niezwykle ważne dla naszej dalszej pracy, eliminuje to ewentualne błędy.
- Pliki powinny być w postaci grafiki wektorowej,
- W przypadku zdjęcia lub plików typu .jpg, .png rozdzielczość: 300dpi, CMYK,