Ogólne warunki współpracy

Ogólne warunki współpracy

Zamówienia

1. Zamówienia przyjmowane są tylko w formie elektronicznej poprzez kontakt mailowy, nie przyjmujemy zamówień telefonicznie wszelkie ustalenia poza drogą mailową nie stanowią podstawy do ewentualnych reklamacji.

Realizacja zamówień

1. Ternim realizacji zamówień zależy od terminu dokonania wpłaty (7-14 dni roboczych).
2. Realizacja zamówienia  rozpoczyna się do momentu  zaksięgowaniu wpłaty proces znakowania od zatwierdzenia szczegółów zamówienia.
4. Odzież pod znakowanie zamawiana jest w dniu zaksięgowania wpłaty, zmiana zamawianej odzieży (rozmiary, kolory) po opłaceniu zamówienia może wiązać się z dodatkowym kosztem logistyki 50zł
3. Nie wystawiamy FV z terminem kupieckim

Płatności

1. Sposoby płatności:
• Przedpłata na podstawie proformy

Bank: ING Bank Śląski S.A.
Nr rachunku: 19 1050 1070 1000 0090 8037 2403

Znakowanie i pakowanie

1. Grubość elementów drukowanych nie powinna być mniejsza niż 0,5mm,
przerwy między elementami drukowanymi nie powinny być mniejsza niż 0,8mm, elementy poniżej tych wartości mogę być niedodrukowane lub niewyraźne i nie mogą stanowić podstawy do ewentualnych reklamacji
2. Kolory nadruków i haftów powinny być dostarczone w systemie Panton C w przeciwnym razie wszelkie różnice odcieni między przesłanym plikiem a wydrukiem nie mogą stanowić podstawy do ewentualnych reklamacji
3. Wykonanie próby do zamówienia jest odpłatne zgodnie z przesłaną wyceną.
4. Odzież z nadrukiem i haftem nie jest pakowana jednostkowo w woreczki foliowe. Pakowanie jednostkowe wiąże się z dodatkowymi opłatami wg przesłanej oferty.
5.Rozpakowanie jednostkowe wiąże się z dodatkowymi opłatami.

Warunki dostawy

1. Dostawy są realizowane przez firmę kurierską DPD
2. Koszty wysyłki ponosi Zamawiający:
• Przesyłka kurierska   (DPD) – 20 zł netto/karton

Reklamacje

1. Zamawiający jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia całości towaru bezzwłocznie po odbiorze. Informacje o jakichkolwiek brakach ilościowych lub jakościowych w dostawach muszą dotrzeć do Sprzedającego w formie pisemnej w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru przez Zamawiającego. Do reklamowanego towaru Zamawiający powinien dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji. Zamawiający ponosi wszelkie koszty transportu związane ze zwrotem reklamowanego towaru.
2. Reklamacji podlega wyłącznie towar uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem zaakceptowanym przez Zamawiającego. Towar noszący ślady użytkowania nie podlega reklamacji ani zwrotowi!
3. Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia.

Zwroty

1. Zwrotowi nie podlega towar oznakowany
2. Zwrotowi nie podlega towar szyty na zamówienie ( w tym maseczki)
3. Towar nie oznakowany można zwrócić w ciągu 14dni roboczych
4. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać oryginalne nieuszkodzone folie pakowe.

Towar należy odesłać na magazyn, adres:
J&K NADRUKI Sp.z o.o
UL. RZEŹNICZA 2
43-300 Bielsko Biała
tel. 532604515

Pozostałe warunki

1. Koszty zakupu i transportu wzorów ponosi Zamawiający.
2. Odcienie kolorów w katalogu , mogą różnić się od kolorów rzeczywistych produktów. Reklamacje wynikłe z tych różnic nie będą uwzględniane.
Prosimy sprawdzić rzeczywisty odcień tkaniny.
3. Ceny produktów Dostawcy podane są w złotych polskich, bez podatku VAT.
4. Wyceny mogą ulegać zmianie.
5. Podany koszt transportu jest orientacyjny i może się zmienić.
6. Wszelkie spory będą rozstrzygane we właściwym sądzie w Bielsku-Białej.
7. W sprawach nieuregulowanych powyższymi ustaleniami mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Przygotowanie plików:

Wysyłając projekt logo swojej firmy należy mieć na względzie jej jakość – jest to niezwykle ważne dla naszej dalszej pracy, eliminuje to ewentualne błędy.

  • Pliki powinny być w postaci grafiki wektorowej,
  • W przypadku zdjęcia lub plików typu .jpg, .png rozdzielczość: 300dpi, CMYK,